Dinamització de patis

El pati és un espai plenament educatiu on es donen un tipus de jocs i relacions pròpies i diferents de la resta d’espais. És el lloc on les dinàmiques de grup són plenament vives.

El temps dedicat a l’esbarjo en els centres educatius és d’una mitjana de trenta minuts al dia. Són moltes hores al cap de tota l’etapa. Per tant es converteix en un temps molt important en la formació dels infants.

L’estructura dels patis tenen un efecte directe sobre allò que hi passa. A més, les habilitats esportives dels diferents alumnes tenen un paper rellevant en les posicions de lideratge dins dels diferents grups.

Aquest fet no és negatiu per sí mateix, però a l’escola sí que creiem en la necessitat que les estones d’esbarjo siguin espais que promoguin també l’accés a la cultura, s’hi fomentin valors i proporcionin experiències generadores d’aprenentatge. És per aquest motiu que en aquestes estones s’ofereixen diferents propostes que promouen que l’esbarjo sigui un espai obert a diferents interessos dels diferents nens i nenes:Resultat d'imatges de FOTOS ESCOLA CAN SALVI

INFANTIL

• SORRAL
  • ZONA DE BICICLETES I MOTOS