Ha arribat el rei Carnestoltes!!!

Avui, després del pati i sense previ avís, ha arribat el rei Carnestoltes, dut per l’alumnat de 5è.

Tots junts ens han llegit les següents consignes:

Dilluns: Si el Carnaval vols celebrar, roba gran d’un adult hauràs de portar.

Dimarts: Si el dimarts estàs molt cansada o cansat, el pijama i les sabatilles a l’escola hauràs de portar i ben maco i maca estaràs.

Dimecres: Si els animals en perill d’extinció vols salvar, la cara pintada d’un d’ells hauràs de portar.

Dijous: Si a l’arc de Sant Martí et vols assemblar, de molts colors et vestiràs i els cabells et pintaràs.

Divendres: Si al Rei Carnestoltes vols ajudar, la disfressa de la teva classe t’hauràs de posar i la rua amb els teus companys i companyes faràs.