ARRIBA EL REI CARNESTOLTES!

Aquest divendres ha arribat el rei carnestoltes, acompanyat d’alguns alumnes de sisè.

El rei Carnestoltes vol gresca i diversió i per això cada dia de la setmana una cosa ben diferent a l’escola hem de portar:

• Dilluns 25: Si del carnaval vols gaudir vine amb el cap guarnit.
  • Dimarts 26: Si amb el rei carnestoltes et vols divertir amb pijama a l’escola hauràs de venir.
  • Dimecres 27: Si a científic vols arribar la cara de ciència et pintaràs.
  • Dijous 28: Si la truita vols menjar, l’entrepà no t’has d’oblidar i de cuinar t’hauràs de disfressar.
  • Divendres 1: La disfressa a l’escola vestiràs i a la rua la lluiràs. Fes soroll i xerinola portant xiulets o maraques a l’escola.

VISCA EL CARNAVAL!!!!!!