Un any més, l’escola Can Salvi participa en el concurs APILO.

Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en la que viuen els nostres peixos, aus, plantes i… a nosaltres mateixos! Amb el reciclatge, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos reutilitzant moltes d’aquestes substàncies i materials.

Des de l’escola volem contribuir a formar persones que tinguin sensibilitat i respecte vers el medi ambient, és per això que participem en el concurs APILO.

L’objectiu del concurs és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes durant la vigència de l’acció promocional. Aíxí doncs, d’una manera lúdica ens anem conscienciat tots plegats de la importància de reciclar les piles i els acumuladors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *