PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25

Estimades famílies,

Us anirem penjant tota la informació referida a la PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2024-25:

Amb data 25 d’abril, surt publicat el llistat amb el barem definitiu, un cop resoltes les reclamacions, ho podeu veure fent clic en aquest LINK

Amb data 17 d’abril, surt publicat el llistat barem provisional, ho podeu veure fent clic en aquest LINK

Salutacions

Escola Can Salvi

1. Eva Caro Ramírez

Bon dia, el meu nom és Eva Caro Ramírez. Volía sapiguer quin número de places teniu ofertades per i3 a la vostra escola? Estic en procés de preinscripció per al meu fill.

1. admin Autor de l'article

Hola Eva,
      en principi tenim 20 places ofertades de les quals 1 està reservada per alumnat amb NEE A i tres reservades per alumnat amb NEE B.
      ja pots veure a la nostra web la baremació amb els puts totals de les preinscripcions que hem tingut.
      Salutacions