Participarem a la Cantània 2023!!!!

Ens plau comunicar-vos que enguany els nens i nenes de 5è de l’escola Can Salvi participaran a la Cantània, que organitza cada curs (des de fa més de 20 anys) l’Auditori de Barcelona.

Cantarem “Les portes del món”, una cantata amb música de Raquel García-Tomás i text de Bernat Castany. Com és habitual, l’obra és un encàrrec de l’Auditori que serà estrenada mundialment durant els mesos d’abril, maig i juny. Això farà que l’obra sigui cantada, sumant els tres mesos de concerts, per ni més ni menys que uns 50.000 nens i nenes de primària!

No fa falta dir la il·lusió que ens fa poder participar en aquest esdeveniment. No només estrenarem una cantata inèdita, sinó que ho farem acompanyats de músics professionals i en una de les millors sales de concert de Catalunya.

En aquest enllaç podeu escoltar totes les cançons i veure les partitures de “Les portes del món”, de Raquel García-Tomás i Bernat Castany.

Ens veiem el dimecres 19 d’abril de 2023 a l’Auditori!!!!

Foto Cantània