JORNADA DE VAGA GENERAL EN L’ÀMBIT DE CATALUNYA

El proper divendres 18 d’octubre hi ha convocada una jornada de VAGA GENERAL en l’àmbit de Catalunya per les organitzacions sindicals CSC (I-CSC) i Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC).

Davant d’aquesta situació us adrecem aquesta nota informativa, ja que segons la normativa vigent el centre ha de romandre obert per atendre l’alumnat que vulgui assistir-hi i garantir els serveis mínims.

Pel que fa als serveis mínims, el que s’estableix a l’Ordre del Departament de treball, Afers socials i Famílies en la seva pàgina web són els següents:

Una persona de l’equip directiu per centre de trebal i un docent per cada 6 alumnes.

Els serveis mínims de menjador seran d’un terç del personal.

Atentament,

La direcció del Centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *