II CURSA SOLIDÀRIA ESCOLA CAN SALVI

Dissabte 18 de març es va viure amb gran il·lusió la II Cursa Solidària a l’escola Can Salvi. Aquesta cursa té com a objectiu recollir fons per a una organització benèfica, enguany @amoralsanimals (www.amoralsanimals.org) que ha estat escollida per l’alumnat de sisè que porta a terme aquest projecte.

Gràcies a tot l’alumnat i les seves famílies per haver participat en aquest esdeveniment important local i promoure l’activitat física en la comunitat. Aquí teniu l’ ENLLAÇ  de les fotos de la cursa! Visca l’esport!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *