Comunicat en relació al Coronavirus

Benvolgudes famílies,
Degut als casos de coronavirus a Barcelona, les escoles i instituts han de seguir el protocol que marca l’Administració per al coronavirus.
El Departament d’Educació està en contacte permanent amb el Departament de Salut i l’Agència de Salut Pública per saber si s’han d’aplicar mesures noves.
En aquests moments és important actuar des de la serenitat i prudència, sabent distingir entre els rumors i la informació veraç.
Detallem a continuació un seguit de mesures preventives elaborades pel Departament de Salut:

• Rentar-se les mans. Es recomana extremar la higiene de les mans, amb aigua i sabó o amb solucions alcohòliques.

• Evitar tocar-se els ulls, el nas i la boca amb les mans brutes.

• Tapar-se la boca i el nas a l’hora de tossir i esternudar. Cal utilitzar un mocador

d’un sol ús o bé la cara interna del colze. Tot seguit, rentar-se les mans.

• Evitar el contacte estret amb persones amb signes de problemes respiratoris (tos o esternuts).

• No compartir menjar ni estris, com ara coberts, gots o tovallons, sense netejar-los degudament.

Les escoles hauran de trucar al 061 si una persona presenta una infecció respiratòria i ha viatjat als països de risc o ha estat en contacte amb una persona infectada.

Per a més informació sobre el coronavirus, podeu consultar els enllaços de Canal de Salut: canalsalut.gencat.cat/coronavirus.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *