Benvinguda de 4t a la Comunitat de Grans!!

Iniciem el curs amb moltes novetats, ganes, emocions, amistats…. i com cada any amb uns cursos que marxen i altres que pugen.

Donem la benvinguda a la Comunitat de Grans, a tots els alumnes de 4t. Ells també van presentar les seves primeres impressions. Els companys de 5è i 6è van realitzar un parlament, donant molts ànims, consells i alegries. Es va continuar amb la presentació dels tutors de cada curs i, per finalitzar, vam escoltar un conte, “La nena dels Pardals”, i vam visualitzar un curtmetratge per parlar-ne a l’aula.

Bon Inici de Curs!!!

1. Ainhoa

Donar la benvinguda als petits de la comunitat és sempre un dia emocionant i especial. Quin goig poder gaudir-lo plegats!!! Benvinguts quarts a la comunitat de grans!!!???