Escola Formadora

Escola Formadora…i que mai deixa d’aprendre dels altres!

Pensem que els centres d’ensenyament han de tenir un paper més rellevant i una major responsabilitat en la formació inicial dels ensenyants, en aquest sentit intentem donar les màximes facilitats als candidats i fer-los la tutorització més escaient.

L’escola aposta per compartir la nostra manera de fer amb professionals d’altres centre o institucions que estiguin interessats. De la mateixa manera també nosaltres estem encuriosits pels processos de millora educativa que fan altres centres singulars i sempre que ens és possible establim els contactes i visites profitoses.

Imagen1mini Visita d’alumnes d’estudis de psicologia i treball social de la UAB
 mini1 Amb els companys de CPEIP García Galdeanode Pamplona (Navarra) Que ens varen visitar per conèixer de primera mà la nostra manera de fer.
IES s'Agulla Mestres del Claustre s’han desplaçat a l’IES s’Agulla (Blanes) i a  diferents Facultats de de la UAB