La sorra i l’aigua com a materials que desvetllen activitats de creació i observació

Aprofitem les reflexions de la Carme Cols i en Pitu Fernández del “Safareig” per il.lustrar l’èxit que té el doble sorral de la zona de Primària:
⇒ Elionor Goldschied , ens afirma en les seves aportacions “La sorra, com l’aigua, és un material elemental tant per la facilitat de trobar-lo en la natura com per l’activitat d’observació i de creació que desvetlla. Un joc i una experiència que no pot faltar en cap infant” …… Llegeix més»

Millora dels espais exteriors del centre

Com els darrers estius, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cardedeu, hem continuïtat aplicant el projecte de millora dels espais exteriors del centre que es deriven de les reflexions pedagògiques i organitzatives enunciades al vigent  Projecte de Direcció 2014-2018.

Es espais exteriors dels centres acostumen a ser els grans oblidats en les construccions escolars …… Llegeix més»

Engeguem els Espais de Treball a la Comunitat de Mitjans

Tal i com havíem anunciat a les reunions d’inici del present curs 2017-18 els mestres portàvem uns anys reflexionant i visitant altres escoles buscant noves maneres de presentar situacions de treball, també a l’educació Primària… … Llegeix més»

CANTÀNIA 2018. MASTERCLASS AMB ESTHER CASTELLS

El dia 2 de maig, els alumnes de 5è de l’escola, vàrem fer una Masterclass amb la cantant, professora de cant i reeducadora vocal Esther Castells, mare de l’escola. Ens va explicar una mica el funcionament de la veu, on estaven les coredes vocals i com funcionaven i vam aprendre que per cantar cal:
Llegeix més»

Recorregut per 10 anys d’Ambients a Can Manent

Fa unes setmanes vam convidar als pares de la comunitat de Petits a vivenciar i reflexionar sobre les estones d’Ambients que diàriament viuen els seus fills tots els matints. Aquesta invitació la fem cada 2 cursos, ara al 2018 s’ha realitzat en el context de la celebració del 10è aniversari de Can Manent, per remarcar-ho les mestres d’infantil ens han fet arribar aquest escrit:… Llegeix més»

COM FUNCIONEN ELS PATIS A COMUNITAT DE MITJANS I GRANS? Des de la ràdio els nens i nens de 5é ens ho expliquen.

En l’últim Consell Escolar, alguns pares i mares ens van comentar que els agradaria saber quin és el funcionament de les estones de pati a Primària. Per poder arribar a tots i totes, vam pensar que seria més dinàmic que els nens i nenes… Llegeix més»