Anem a Sant Hilari!

Avui les i els alumnes de sisè de l’escola hem anat a Sant Hilari. Hem sortit de l’escola direcció a Can Montells i d’allà ja hem anat a Sant Hilari. Hem jugat a les banderes, hem construït cabanes, hem fet guerra de castanyes… i ens hem unit encara més com a grup. Després de dinar i jugar una mica ja hem tornat a l’escola.

Ha estat un dia genial!

Tot seguit us plantegem un petit repte a partir de les dades de la sortida. El sabreu resoldre?

Tenint en compte que 13,5 km equivalen a 13.500 metres, quant mesura cada passa que hem fet durant el
recorregut de la sortida a Sant Hilari?
                                        A) Menys d’un metre.
                                        B) Un metre.
                                        C) Més d’un metre.
Argumenteu la vostra resposta.

1. Genís

A mi em va agradar molt l’excursió que vaig gaudir amb els meus amics, companys i professors,
      Fent el joc de la bandera i altres jocs.
      😜🤩

2. Aina Sànchez

Va ser una excursió molt divertida.
      El que mes em va agradar va ser quan vam jugar a la bandera i sobre tot quan vam jugar aquell joc de cantar. 🙂

3. CHAHD L.S.

Doncs que m’ho he passat mol bé m’agradaria compartir un altre cop aquesta experiencia amb les mestres també,
      perquè per a mi sou una familia plena d’emocions, els que aportan molt aquesta familia són l’irma,mario,ainoha ect.

Espero que sempre siguem una família feliç! M’ha agradat molt la bandera!

1. Aleix

Va ser una excursió genial!
    Vaig gaudir de l’entorn i la natura, i disfrutar de l’estona de joc al bosc, fent cabanes amb els meus companys i amics.

😺😺😺

2. Cèlia i Jordi

Ens ha semblat una gran idea que organitzesiu aquesta excursió, perquè aixì els alumnes es poden coneixer una mica més uns als altres i gaudir d’un maravellos dia a l’aire lliure.
    Moltes gràcies

3. Oriol

Em va agradar moltíssim la excursó!
    Una de les coses que em van agradar més van ser: Estar amb els meus amics, jugar amb nous, jugar amb l’Eric a fer formes amb un fil ferro i recol·lectar elements per fer invents, etc. A més a més vam trobar un insecte pal (tot i que els altres pensin que era una mantis) i a mi em fascinen els animals / insectes que es camuflen.

Oriol

4. Maria/Popins/Dustin

M’ha encantat aquesta sortida a Sant Hilari. Cada any anem i mai em cansaré d’aquell lloc tan bonic. La pena és que es l’últim any que anem a Sant Hilari tota l’escola.
    Ho trobaré a faltar!

5. Maria José i Daniel

Què em ve al cap quan escolto “Sant Hilari”?:

– la cara embrutada pel carbó
    – la roba bruta
    – les restes de menjar…

però sempre arriben amb un somriure d’orella a orella.

Moltes gràcies per fer aquesta sortida cada any.

6. Joana Riera

Hola! A mi la sortida de Sant Hilari em va semblar molt divertida. Entre d’altres coses per les tribus, el joc de la bandera i per les cabanyes que vam fer. 😁☺🍄🌲🌳⛅🍁⛺🚩👫👫👫

7. Laia Roure

M’ho vaig passar molt bé, sempre acabem plens de carbó.😋😋
    Em va agradar molt jugar a la bandera al bosc🌳🌳🌲
    Gràcies per organitzar aquesta sortida, m’ho vaig passar pipa!!!

8. MARIA SANZ

Va ser un dia molt xulo i m’ho vaig passar molt bé. No em va agradar quan vaig veure un colom mort, partit per la meitat i penjat en un arbre.

9. marcel meda

Va ser una de les millors excursions a St. Hilari, tot i que malauradament una de les últimes amb l’escola.
    Va ser molt divertit jugar al joc de la bandera al bosc i l’estona lliure també.

10. Ainara Potter

La sortida va ser molt divertida i em va agradar molt. Va ser molt guay jugar a la bandera encara q em fes molt mal el cul de tant caminar, també em va agradar molt anar a Sant Hilari (cada any) per les cabnes, per que mai sortim sense cap rascadas ni nets, despentinats… TINC MOLTES GANES DE TORNAR!!! 👻😊

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *