Recomanacions pels infants de la comunitat de petits

Benvolgudes famílies, tenint en compte aquests moments de complexitat i confinament, des de la Comunitat de Petits us fem arribar una sèrie de recursos que, esperem, us puguin ajudar a ocupar el vostre temps d’una manera diferent. Algunes de les rutines i/o activitats que us plantegem ben bé podrien formar part de les rutines que fem a l’escola al llarg del dia. Els dies es fan llargs i més amb canalla tan petita a dins de casa sense poder sortir. Us enviem ànims, paciència i molta sort a tothom. Esperem que tot això acabi aviat i ens puguem veure una altra vegada de tornada a l’escola!

joemquedoacasa

I aquí, un regalet de les mestres