Les passejades a la Comunitat de Petits

Aquests dies, els alumnes de la Comunitat de Petits, han estat sortint de passejada.
L’aventura de sortir de l’escola va molt més enllà de caminar pel poble. Cal escollir un company per anar en parella, seguir un ordre, anar per la vorera i estar atent a les indicacions dels adults, passejar relaxadament sense córrer, coneixent els indrets de Cardedeu,…
Cada passejada és una aventura diferent: des d’anar al parc a jugar, fins a endinsar-nos en un bosc, anar a collir fulles, o a caçar paraules. Concretament aquests dies, els infants de P3 han sortit a atrapar colors, tal com ho fa l’Àfrica, l’elefanta del conte; P4 han passejat pels carrers, tot buscant línies i formes geomètriques, i els nens i nenes de P5 han anat a comprovar, tot mesurant, si el gegant amic del Follet Verdet es podria tirar pel tobogan del Parc de la Serreta.
En definitiva, han sortit a fer descobertes i gaudir de la natura al màxim, que és tot allò que ens envolta.