Propostes d’activitats i tasques per 4t, 3a setmana

Famílies de 4rt,

Per aquesta setmana de confinament us proposem varies propostes:

  • 5 propostes d’activitats que podeu fer a casa amb família.

ARBRE GENEALÒGIC pdf

BODY PERCUSSION pdf

CIRUIT D’AGILITAT pdf

CUINERES I CUINERS pdf

TASQUES A LA LLAR pdf

  • un document amb enllaços interactius amb diferents àmbits i matèries, una proposta d’anglès per treballar la gramàtica i el vocabulari i proposta d’educació física per fer una mica d’activitat física interactiva.

Tasques per 4t, 3a part

Recordar-vos que tant les activitats familiars com les interactives són només PROPOSTES. Tot i que podeu consultar dubtes i compartir-les amb els tutors referents sempre que ho necessiteu.

Recordar-vos també, que teniu una carpeta al Drive per qui vulgui compartir fotografies o vídeos amb la resta de companys i companyes.

Per últim, dir-vos que si els i les alumnes ens volguessin escriure algun correu, tots tres estarem encantats de rebre’ls i nosaltres contestarem el més ràpid possible. De la mateixa manera que si les famílies voleu compartir algun dubte o qüestió estem disponibles en el següents correus:

Marc: moliva36@xtec.cat

Joana: jpujol39@xtec.cat

Mònica: monica@canmanent.cat

 

Marc, Joana i Mònica

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut