Menjador escolar

Te’ls cuidem com si fossin els nostres

Donem serveis de menjadors per a escoles. Oferim als infants menús elaborats de forma casolana, amb els productes frescos i de temporada que ens proporcionen els millors productors ecològics locals.

Fem una cuina com la de casa

Elaborem totes les receptes de forma tradicional a la mateixa cuina de l’escola. Això vol dir que les hortalisses arriben directes de l’hort, que els llegums reposen en remull abans de la seva cocció o que les mandonguilles les fem amb les nostres pròpies mans.

Hem fet de l’espai de migdia, un espai de convivència

Mitjançant l’escolta, el diàleg i la reflexió potenciem la confiança a l’espai de migdia. Estem presents de forma permanent i constant en el dia a dia dels infants. Treballem amb l’objectiu d’educar en la convivència, posant l’accent en tot allò que ens uneix, més que no pas en les diferències.

Volem infants espontanis i lliures

Durant els àpats com a l’hora de jugar treballem diàriament els hàbits i rutines. Acompanyem respectuosament als infants perquè gaudeixin d’un joc espontani i lliure. Els oferim tallers de jocs i manualitats de lliure participació on tenim en compte les 4 erres (reduir, reciclar, reutilitzar i recuperar).

Aquí podràs seguir els menús de cada mes

Informació i contacte

Coordinadora : Arantxa Monroy