Reporters / TV Elisis – Cicle Superior

Reporters és una secció de reportatges d’investigació dins de TV Elisis , on els “reporters” fan recerca sobre temes que els interessen, trien la informació i preparen el guió i les imatges del seu reportatge.

Un cop preparat tot, passem a la gravació i l’edició del vídeo.

Reporters pretén aprofundir en la competència comunicativa tot fent un apropament al mon del periodisme en televisió.

• Animals curiosos

De vegades ens trobem animals sorprenents, que semblen trets d’un món de fantasia. Aquí en teniu alguns exemples.

• Animals subterranis

Sabeu que hi ha animals que no els agrada gaire la llum del sol i viuen amagats sota terra o en coves?

• Camins escolars

Heu vist caragols pintats al terra del nostre barri? I de diferents colors? Us ho expliquem.

• Triangle de les Bermudes

Quina misteri el Triangle de les Bermudes i les desaparicions de vaixells i avions. Us expliquem el que hem trobat.