Escola Oberta al Saber I5A: família del Joshua

Hola famílies; aquest divendres a la tarda a l’Escola Oberta al Saber ens va visitar la Gabriela, mare del Joshua. Ens va preparar una activitat de Halloween; amb un tub de paper havíem de fer un ratpenat. Vam començar pintant el tub de paper amb pintura negra, després vam retallar unes ales de cartolina, una boca i unes dents. Després cada nena i nen ho va enganxar amb cola blanca al tub -seguint un model-, i finalment vam posar-li uns ullets. Ens va quedar un ratpenat súper bonic!!! Moltes gràcies Gabriela per la teva col·laboració; vam passar una tarda ben bonica. Gaudiu de la mostra d’imatges!