Escola Oberta al Saber I5A: família de la Valentina

Aquesta setmana hem començat l’Escola Oberta al Saber i ens ha visitat a la classe de Les Cabretes (I5A) el pare de la Valentina. Vam fer una tarda de jocs; es va oferir una sèrie de propostes: les construccions, joc simbòlic -les nines i el supermercat-, plastilina, la granja i els animals. Tots els nens i nenes que van voler van anar passant per les diferents propostes de joc i amb el Douglas els nens/es van construir un castell i van fer un ninot de neu amb plastilina. Moltes gràcies al pare de la Valentina -Douglas- per la seva participació, hem passat una tarda ben bonica tots plegats!!!