Col·laboració amb l’aula hospitalària “Dr. Antoni Cambrodí” de l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida – 6è

DATA:16/5/2017

TEMA A TRACTAR: Explicació d’un conte, experiments de ciències i construïm un nenúfar amb papiroflèxia.

ALUMNES: Estefania, Yijing, Juan Ramón, Dalí i Juan Esteban. Alumnes de l’Escola Camps Elisis de sisè curs.

DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ: Avui quan he arribat a l’hospital, ens hem trobat que els nens i nenes ingressats no podien sortir de l’habitació, això ens ha fet que les nostres intervencions s’haguessin de fer a dins de l’habitació. Pels més petits de l’hospital, hem explicat un conte titulat: Els tres porquets. Després, hem entrat a altres habitacions per fer un experiment sobre els colors anomenat “Ceres i  llanternes”, també hem fet experiments per a nois una mica més gran com “El disc de Newton”. Hem donat material als nens ingressats per tal que puguin construir ells mateixos els experiments.

COMENTARIS DELS ALUMNES: Entenem que els nens estiguin malalts així que ens hem pres tot amb molta paciència i humor per poder-los transmetre. També li donem les gracies als nens que hem pogut anar a explicar-los el llibre i que han tingut molta paciència amb nosaltres. I que els pares que estaven amb els nens també ens han agraït molt que haguem vingut. Ens ha agradat anar a l’aula hospitalària perquè es una sensació molt divertida i bonica.