Tota la informació sobre la preinscripció en el següent enllaç

MATÍ ESPORTIU A TRAM2!

AQUESTA SETMANA ELS INFANTS DE TRAM 2 HEM PARTICIPAT AL MATÍ ESPORTIU ORGANITZAT PEL PATRONAT D’ESPORTS DEL MUNICIPI.
DURANT TOT EL MATÍ, ACOMPANYATS PER MONITORS I MONITORES, HEM POGUT DESENVOLUPAR DIFERENTS PROPOSTES ESPORTIVES RELACIONADES AMB EL TENNIS, EL FUTBOL, L’HANDBOL, EL BÀSQUET I L’ATLETISME. ENS HA… Llegeix més»

SORTIDA DE DESCOBERTA DE L’ENTORN A TRAM2

AQUEST DIJOUS 20 DE MAIG ELS INFANTS DE TRAM2 HEM GAUDIT DEL DIA FENT UNA SORTIDA QUE ENS HA PERMÈS DESCOBRIR L’ENTORN DEL NOSTRE POBLE. PASSANT PEL TURÓ DE LES MENTIDES, L’ESGLÉSIA DE SANTA MARIA DE LLERONA I EL PARC DEL FALGAR HEM POGUT OBSERVAR… Llegeix més»

“DESCONTES”, PLA LECTOR A TRAM2

DINS DEL PLA LECTOR DE TRAM 2 DESCOBRIM ALGUNES DE LES HISTÒRIES DE LA COL·LECCIÓ “DESCONTES”. AQUESTES PROPOSTES LITERÀRIES EDITADES PER ANIMALLIBRES ENS PERMETEN PARLAR DE LES VERSIONS DELS CONTES TRADICIONALS TOT RECORDANT I DESCOBRINT NOUS FINALS, PERSONATGES I ARGUMENTS.
HEM POGUT GAUDIR DE LA VISITA… Llegeix més»

REVISIÓ DENTAL A PRIMER

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA S’HA DUT A TERME LA REVISIÓ DENTAL DELS NENS I NENES DE PRIMER.
APROFITANT AQUESTA VISITA ELS INFANTS QUE JA L’HAVIEN FET L’ANY ANTERIOR HAN COMPARTIT LES SEVES EXPERIÈNCIES I CONEIXEMENTS. UN TREBALL BONIC QUE HA DERIVAT EN CONVERSES INTERESSANTS PER ENTENDRE… Llegeix més»

Concurs “el gust per la lectura” Càdavers exquisits.

CADÀVERS EXQUISITS
Llegint el llibre els Amics monstruosos de l’Anna Manso hem gaudit molt. Un dels treballs que hem fet a partir de la lectura del llibre ha estat una activitat artística.
Som de la convicció que:
                                        Un sol llibre són mil oportunitats
així que a partir del… Llegeix més»

“LA JANA I ELS 3 ÓSSOS” ESPECTACLE DE TITELLES A TRAM 1

ELS ALUMNES I LES ALUMNES DE TRAM 1, HEM GAUDIT DE L’ESPECTACLE “LA JANA I ELS 3 ÓSSOS“, PRODUÏT PEL CENTRE DE TITELLES DE LLEIDA.
L’ESPECTACLE ENS PRESENTA UNA NOVA VERSIÓ DEL CONTE POPULAR LA RÍNXOLS D’OR I ENS CONVIDA A ENDINSAR-NOS A PARTIR DELS… Llegeix més»