Estem de celebració!
Aquest curs és especialment significatiu per al món de les arts a la nostra comarca: el projecte Art + Escola al Vallès Oriental arriba al seu 10è aniversari, i la nostra escola en forma part activa.
Un referent en l’educació artística. Liderat per l’ACVIC (Centre d’Arts Contemporànies de Vic) i impulsat a la comarca per l’Associació Cultural amb la col·laboració del Museu de Granollers, aquest projecte s’ha consolidat com un referent imprescindible per apropar l’art contemporani a les aules.
Aquest curs, la xifra de participació és impressionant: Més de 700 alumnes implicats. 15 centres educatius del Vallès Oriental. Des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.
El concepte d’enguany: CONTACTE
Sota el lema CONTACTE, els nostres alumnes han treballat durant mesos en processos creatius profunds, acompanyats per un equip d’artistes assessors que han guiat la seva mirada i la seva tècnica. El resultat d’aquest esforç col·lectiu és una mostra d’obres d’art que exploren les relacions, la proximitat i el diàleg amb l’entorn i els altres. És un orgull veure com el treball fet a l’aula surt de l’escola per dialogar amb el públic.
https://acgranollers.cat/events/art-escola-contacte





