L’escola Benviure amb el programa #Aquíproubullying

Des que vàrem començar a participar en aquest projecte a finals del curs passat, són moltes les actuacions amb èxit dels nostres Equips X la Convivència.

La majoria de les vegades, els grans de la nostra escola són capaços de solucionar petits conflictes o problemes que poden trobar-se altres companys d’escola en situacions de pati o similars. I aconsegueixen, de manera involuntària, convertir-se en un molt bon exemple pels més petits.

Fa goig veure’ls actuar i escoltar com troben solucions a molts dels conflictes que registren a la llibreta de convivència.

Gràcies per la vostra feina!