Estàs pantallat?

L’alumnat de 5è de primària gaudeix d’un teatre educatiu que ens planteja el següent interrogant: Estàs pantallat?

Mitjançant quatres escenes teatrals es plantegen situacions força habituals i quotidianes relacionades amb les pantalles. -Aquestes han tractat temes propers i atractius pels infants: l’ús del mòbil, els videojocs, la televisió, la publicitat i els xats i les xarxes socials. Després de veure aquestes escenes, hem participat d’un debat que ens ajudat a reflexionar sobre l’ús abusiu de pantalles, identificar els riscos no desitjats del seu ús i relacionar-ho amb pràctiques com el sedentarisme o l’aïllament.

Però els interrogants no acaben, i la tasca continuarà properament a l’escola…Com fem servir les pantalles? Les fem servir massa? Les hem de fer servir per tot i a tot hora? I què passa quan no les emprem bé?  A vegades ens fan sentir malament o fem sentir malament als altres depenent de com les utilitzem?

Feu clic a AQUÍ per veure un petit recull d’imatges.