Estades en centre

Dues mestres del Benviure, l’Eva i la Júlia, han fet una estada de quatre dies a l’Escola La Sínia de Molins de Rei, del dia 4 al 7 de març de 2024.

L’objectiu de l’estada és enriquir-se de l’experiència formativa de l’estada en un centre amfitrió i transferir l’experiència a l’equip docent per generar millores en el procés de transformació del centre que estem desenvolupant.

Hem pogut veure l’entrada amb calma, algunes de les metodologies que utilitzen: projectes, itineraris, espais d’aprenentatge, etc; el treball per la comunitat; hem compartit estones a la comunitat de petits, de mitjans i de grans; hem vist com participen les famílies en el dia a dia de l’escola, hem participat en el claustre de cloenda de la FIC d’expressió escrita i en un cicle organitzatiu de les activitats de final de trimestre, etc.

Volem agrair a tot el claustre de mestres la seva disponibilitat, amabilitat i les facilitats per compartir la seva experiència.