Els delegats i delegades posen en marxa les seves propostes

Els delegats i delegades de medi ambient i d’aula han arrencat l’any posant en marxa les propostes del primer trimestre.
Des de medi ambient, han informat a les aules de la quantitat de brossa recollida al pati i han elaborat un cartells pel pati per conscienciar-nos a totes de que està a les nostres mans tenir un pati més net i així cuidar el planeta.
Els delegats i delegades d’aula han fet propostes per dinamitzar la ludoteca: fer un espai relax amb coixins, crear un espai per a la creativitat amb material divers, afegir més jocs de taula,..
Ells i elles aporten les opinions de tots i totes, s’impliquen en el dia a dia de l’escola i contribueixen a que l’escola sigui l’escola de tothom!
Bona feina delegades i delegats!!