Al Benviure no parem… cada dia un munt de coses aprenem!

Al llarg d’aquesta setmana a l’escola tots els infants han treballat, han compartit, s’han divertit i han après.

Els quadres de l’entrada han canviat!! Ara el Benvi Museum mostra obres dels Dadaistes de 4t, uns magnífics autoretrats i gargots artístics. L’entrada al museu és lliure, així que podeu entrar a mirar-los tantes vegades com vulgueu.

A la comunitat de petits, la classe de les Aquarel·les d’infantil 3, per compensar la calor que ha fet s’han proposat portar el fred a la classe fent neu i pintant amb gels de colors!!!
A la classe del Fang d’infantil 4, un infant va portar
el conte “De quin color són els petons?” i com la protagonista, ells i elles també s’ho han preguntat. Poc a poc, han anat descobrint  de quin color cadascú pintaria els petons! Al final, han vist que triar un sol color no és gens fàcil i sovint cada petó ens recorda a un color. El més important és que en fem molts!

I la classe dels Mosaics d’infantil 5, la Filo els ha portat un conte que explica la història d’una colla de gallines que s’han de posar d’acord per protegir-se de la guineu.

El cicle inicial ha anat a veure l’espectacle “Rebobina” a l’Auditori.

La classe de 3r, els i les Art urbà, no llencen res! A la sessió d’Arts and Crafts han aprofitat els papers de Nadal per fer un collage de la festa de carnaval!
Per altra banda, la classe dels Dadaistes de 4t, a part de treballar de valent per escriure el text teatral del Pregó, han seguit treballant per a respondre a la pregunta “¿Qué lenguas maternas se hablan en el Benviure?”

Les classes de 5è, els i les Cubistes i els i les Abstractes han treballat cooperativament per escriure el Judici i el Testament del Rei Carnestoltes.

I els més grans de l’escola, les i les Artistes del Pop Art han començat a treballar a partir de la proposta del Raimon, un estudiant en pràctiques, amb ell estan treballant els moviments i transformacions en el pla amb l’objectiu de crear una catifa/mosaic.

Els infants del Benviure al llarg de la setmana han après un munt i, com deia B.B. King: “Lo maravilloso de aprender algo, es que nadie nos lo puede arrebatar.”