TROCAMBA 2019!

Un any més la Trocamba va ser un èxit! Com cada any els nois i noies de totes les escoles verdes de Sant Feliu ens vam ajuntar per compartir experiències i accions ecològiques que cadascuna realitza al seu centre.

Aquest curs, es van realitzar uns tallers de descoberta dels parcs (Falguera i Nadal) adreçats als alumnes de cicle mitjà i uns altres pels alumnes de cicle superior els quals van realitzar tallers en relació a la campanya “Volem anar sols a l’escola” engegada des del Consell d’Infants.

Com a novetat d’aquest curs, es va fer un Market Place. Aquesta activitat consistia en que els infants havien de preparar unes paradetes on hi havien objectes i fotografies de les accions ambientals que s’han realitzat al llarg del curs.

Finalment es va fer una cloenda a la sala Iberia. Va ser molt emotiva!