BON ESTIU!!

Benvolgudes famílies,

Desitgem  que estigueu totes bé.

En aquests moments estem treballant en el disseny del Pla d’Organització pel curs 20-21 seguint les orientacions del Departament d’Educació. En un inici, el curs començarà de manera presencial, amb grups d’alumnes estables i amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries. Però, davant les noves informacions sobre la pandèmia, d’aquí a setembre, la situació pot ser molt diferent.

Així, doncs, el curs vinent es presenta ple d’incerteses. Hem de preveure tres escenaris possibles, la nova normalitat, el confinament parcial i el confinament total. Ara mateix estem valorant quina organització i quins materials són més adients per a cada un dels escenaris.  Podem avançar-vos que comptarem amb els llibres socialitzats, comencem un nou projecte de matemàtiques i volem implantar l’ús d’una plataforma digital al centre que faciliten la comunicació amb les famílies i l’acompanyament als nostres alumnes.

La primera setmana de setembre, us convocarem a una reunió per explicar-vos les novetats del curs 2020-21 (material, quotes, forma de pagament…) així com aquelles informacions importants de l’Ajuntament i el Departament  d’Educació.

En qualsevol cas estarem pendents i us intentarem avisar  de les informacions  que tinguem,  així com els ajuts per sortides i llibres que ofereixen  des de  l’Ajuntament que encara no s’han convocat.

Us desitgem que gaudiu d’un bon estiu i ens retrobem  al setembre amb moltes energies.

Una abraçada