Sortida al Parc de Llobregat P5

El 20 de Novembre els alumnes de la Classe dels Lleons i de les Lleones, de P5, van fer una sortida al Parc del Llobregat per observar els arbres treballats i les seves característiques. A través del conte “El Plataner Trist” els nens i les nenes van descobrir els arbres del Plataner, l’Avet i el Pi. Van veure i conèixer al pati de l’escola i al Parc del Llobregat quins són aquells arbres que a la Tardor li cauen les fulles i quins no. També han investigat com són els arbres, les seves parts (el tronc, les arrels, les branques, les fulles) i perquè les fan servir. Així com també, com són les fulles dels diferents arbres i els seus fruits.

A més han pogut gaudir d’un dia a l’aire lliure observant les característiques del paisatge de la tardor. Han esmorzat i jugat compartint un ambient natural i coneixent parcs pròxims a la seva escola i al seu barri.

P5 – Sortida Parc del Llobregat