Projecte de 4t: “Meteoquè?”

Projectes!

Els nens i nenes de 4t de l’Escola Arquitecte Gaudí, ens hem endinsat en un projecte en el que hem estat investigant sobre l’aigua, l’aire i els fenòmens meteorològics.

Arran de treballar el cicle de l’aigua, els alumnes van començar a fer-se preguntes, que ens van fer investigar sobre diferents conceptes. Per exemple, vam començar investigant per què plou, i per què la pluja no és salada, i ho vam descobrir a través d’experiments.

A partir d’aquí, van sorgir noves incògnites i dubtes sobre l’aigua, l’aire i els fenòmens meteorològics. Així va ser, com vam centrar-nos en la meteorologia i en el nostre projecte “Meteoquè???”

Els alumnes van fer recerca i, posteriorment, van preparar els seus murals i les seves exposicions orals. També van fer el seu propi telenotícies amb notícies reals, que ells mateixos van trobar i reescriure.

A continuació, us deixem una mostra de tot el procés de recerca i creació del nostre primer projecte de 4t.

Esperem que us agradi!