Refugis climàtics al nostre pati

El dimarts 21 de febrer al matí, els alumnes del Comitè Ambiental de 3r a 6è, juntament amb mestres de la comissió ambiental, van rebre la visita de les arquitectes del Globus vermell, juntament amb la Cristina, tècnica ambiental de l’Ajuntament de Sant Feliu.

Les arquitectes i la Cristina ens han explicat la importància de la feina dels nostres tutors ecològics, ja que seran els impulsors d’un projecte que transformarà alguns espais del nostre pati en refugis climàtics. De moment no us podem donar més detalls, ja que el Comitè Ambiental està iniciant aquesta feina. Quan tinguem més detalls us els farem arribar!

Només dir-vos que no estem sols, sinó que a totes les escoles verdes de Sant Feliu també treballen per la creació de nous refugis climàtics. Entre tots sumarem millores en el clima a la nostra ciutat!

Petites accions, grans solucions!👌🌿🌎

SOM GAUDÍ!