Steam, l’ordinador per dins!

El passat dijous 24 de maig, els nens i les nenes de primer vam anar a la Torre del Roser a fer una activitat de Steam per descobrir com és un ordinador per dintre.

Vam veure tots els components que té l’ordinador i, fins i tot, vam fer un ordinador cadascú de nosaltres.

Va estar molt bé!! Mireu, mireu!

Galeria d’imatges

Desplaça cap amunt
Ves al contingut