Projecte dels VOLCANS a P5

Feia poques setmanes que havíem començat l’escola, quan els alumnes de P5 es van interessar pels VOLCANS; sobretot perquè molts nens i nenes havien sentit parlar del volcà de la Palma als seus pares i a les notícies.

Tot plegat era una notícia molt important ja que no és habitual que els volcans entrin en erupció sovint, per això els Aladins tenien tanta curiositat per investigar coses sobre aquest fenomen.

Primer vam veure alguns vídeos de volcans i també vídeos del volcà Cumbre Vieja en directe, dia a dia anàvem comentant si s’havien produït canvis i comptàvem els dies que portava el volcà en erupció…

També vam buscar les parts que té un volcà i com s’anomenen, i per esbrinar com s’origina una erupció volcànica vam realitzar un experiment recreant un volcà amb bicarbonat, vinagre, colorant taronja, rentavaixelles i aigua…i després de dos intents finalment la lava va sortir del nostre volcà!!

Per finalitzar el nostre projecte vam construir un volcà gegant al passadís!! Si si, el vam dissenyar i vam preparar els materials que faríem servir i va quedar moolt real!

Estem molt contents amb els resultat, així doncs us deixem un recull de fotografies perquè gaudiu igual que ho hem fet nosaltres. 😀

👆PROJECTE VOLCANS- ALADINS👆