Projecte dels ELEFANTS a P4

Durant tot aquest curs, com ja sabeu, P4 va escollir ser la classe dels ELEFANTS i poc a poc hem anat construint el projecte dels elefants. Ara ja l’hem finalitzat i volem explicar-vos com l’hem fet.

Un cop vam escollir amb votacions el nom que tindria la nostra classe, vam trobar la nostra mascota. Era un elefant petit de titella, molt dolç i tendre. Vam demanar ajuda a les famílies per trobar un nom per a la mascota i i, finalment va sortir el nom de DUMBI!! Ara ja podíem començar a cercar tota la informació sobre aquests animals tan grans i entranyables alhora.

Primer, vam fer vàries sessions amb converses on partíem dels coneixements previs de cadascú i continuàvem amb QUÈ VOLIEM SABER. Per això vam fer un llistat de preguntes per començar a investigar: què mengen, on viuen, com neixen, com dormen, etc. Creiem que demanar la col·laboració de les famílies perquè ens ajudessin en la recerca de respostes sobre la pregunta que cadascú triava seria força interessant. I va ser genial ja que tothom es va implicar molt i els infants van poder explicar-ho als demés companys/es.

Al Carnaval vam confegir la nostra disfressa d’elefants. Vam aprofitar les estones d’ambients per poder fer-la.

I evidentment, una de les coses que més ens ha agradat ha estat aprendre la cançó de l’elefant!

A l’aula també vam fer d’investigadors: mirant algun vídeo, mirant llibres, jocs a la PDI, notícies, vam buscar menjar pel Dumbi al nostre pati, vam imitar als elefants a psico…i també els vam poder veure en directe al Zoo de Barcelona! Va ser una manera genial de finalitzar aquest projecte del nom de la classe.

Finalment vam anar confegint un mural amb tot allò que anàvem

aprenent sobre aquests animals. Podeu fer una ullada a continuació!

👆Projecte Elefants P4