Practiquem anglès amb l’Oxford Learning Zone

Hola famílies de cicle inicial!

Com ja sabeu, a primer i segon treballem l’anglès a través de cançons, jocs i petites històries, entre d’altres. Aquestes activitats són molt motivadores pels alumnes i moltes vegades demanen tornar-los a veure. Això és un aspecte molt positiu, ja que a base de repetició els alumnes agafen més seguretat i interioritzen el vocabulari i les estructures treballades.

És per això que avui volem ensenyar-vos una bona manera d’impulsar l’aprenentatge d’anglès dels vostres petits i petites des de casa d’una manera molt senzilla: La plataforma “Oxford Learning Zone”. Es tracta d’una web que facilita l’editorial del llibre “Surprise” per tal que els vostres fills puguin anar repassant el que anem fent a classe d’anglès.

Per accedir-hi us heu de registrar seguint aquests passos:

1. Accediu a la web oxfordplus.es i feu click a “Regístrate”

2. Introduïu la data de naixement del pare/mare/tutor legal i feu clic a “Regístrate”

3. Ompliu el formulari de registre. Primer completeu les dades que demanen.

Després marqueu la casella “No soy un robot” i seguiu les instruccions.

Finalment, marqueu la casella per acceptar les condicions i feu clic a finalitzar.

4. Un cop registrats us apareixerà aquest missatge. Feu clic a “iniciar sesión”.

5. Feu clic a “introduce tu código de activación”

6. Escriviu el codi: OUPFAL8YOAS5I

7. Un cop a la biblioteca, feu clic al quadre blau on diu “Oxford Learning Zone”

8. Feu clic a “Big Surprise!”

9. Feu clic al curs del vostre fill/a.

10. Ara ja heu accedit al menú principal. Si feu clic al rectangle “Big Surprise”, podreu accedir al contingut classificat per unitats.

11. Per últim feu clic a la flor de cada unitat per veure les activitats, jocs, històries i cançons que treballem a classe.

12. A més a més, podeu accedir a d’altres jocs fent clic a “fun zone”.