Mercabarna

El passat divendres,  els grups de 3r i 4t de l’escola vam anar a fer una visita a la secció de fruites i verdures del Mercabarna. A la nostra arribada ens van rebre el Teo i el Tomàs, eren els nostres acompanyants. Abans de començar la visita, ens van explicar com classificar la fruita i la verdura per famílies: els cítrics, la fruita de pinyol, els tubercles…

A l’escola havíem preparat per fer la sortida al Mercabarna d’una manera molt divertida. Amb una capsa i  els ulls tapats hem fet un joc per esbrinar de quina fruita o hortalissa és tracta! I quina casualitat, quan hem sortit al carrer per veure els stands on compren els majoristes, hem pogut fer un petit tast: taronja, aranja, llimona, ceba, tomàquet i endívia.

També hem pogut veure el procés que segueixen les patates des que les recullen de l’hort fins que arriben al supermercat. A més, ens han regalat una bossa per cuinar-les com més ens agradin! I en Teo ens ha ensenyat fruites exòtiques que no coneixíem. Hi ha de tots colors, formes i sabors.

Per dinar, ens esperava una sorpresa: amanida per tothom i macedònia de fruites per concienciar-nos de la importància de menjar 5 racions de fruita i verdura diària.

Clica aquí per veure les imatges de la sortida!

Si voleu tenir més informació sobre aquesta campanya, teniu més informació a: