L’escola del mar de Sitges

Dijous 10 d’octubre els nens i les nenes de la classe de 5è vam anar a l’escola del mar de Sitges a realitzar l’activitat La Vida Marina perquè estudiàvem els ecosistemes.

Quan vam arribar, vam esmorzar i després vam separar-nos en dos grups. Els dos grups vam fer tres activitats però en diferent ordre.

Una activitat es feia en una sala que simulava un submarí i allà vam veure un vídeo de la vida en el fons del mar. Després en una altra sala que semblava un museu ens van parlar de la de la Posidònia i de la seva importància per als ecosistemes marins. Per últim vam anar al laboratori i allà ens van ensenyar les espècies marines i les seves classificacions.

Quan els dos grups vam acabar les tres activitats, vam anar a la platja a recollir materials. Vam trobar petxines, restes de posidònia, corall, plàstics, cargols, closques de musclos,… A mesura que trobàvem alguna cosa, ho comentàvem amb els monitors.

Al cap d’una estona, vam tornar a l’escola del mar a recollir les motxilles i vam anar a un parc a dinar i a jugar. Era un parc molt gran i molt xulo amb taules de pícnic, jocs infantils amb una tirolina, un jardí dels sentits i molt espai.

Ens ho vam passar molt bé!

Víctor, Saúl, Alex i Jana

Podeu veure totes les fotos, al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/gGKBZTSkzdnM2bex7