ESPORTS TV (3er)

Els nens de 3r hem gravat un programa d’esports!

Quan vam saber que ens tocava esports, entre tots vam decidir que faríem un partit d’handbol. Vam votar i va sortir que seria un partit solidari per recollir diners pels nens malalts de l’hospital, per investigar les seves malalties.

Tot seguit vam veure que necessitàvem 2 equips. Els vam formar i vam decidir qui serien els entrenadors, capitans, porters i àrbitres. També teníem clar des del principi que necessitaríem uns presentadors i uns comentaristes i, també els vam escollir.

El complicat va estar gravar-ho. Vam confeccionar el guió dels presentadors. I vam intentar-ho de dues formes diferents, però no quedava bé. Per fi a la tercera ens va sortir!

Els presentadors farien la primera part amb la tècnica Croma. Després, la presentació dels jugadors i el partit seria al pati. Al partit li vam treure el so i aleshores els comentaristes, comentarien el partit i es veurien des d’una finestreta. I per últim els comentaris dels jugadors sobre les millors jugades es faria al croma.

El logo també el vam pensar entre tots. Cadascú va fer un dibuix i vam escollir el que va quedar més maco.

Va ser un procés llarg i complicat, però ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt!