Els Urbanistes de cinquè!

Aquest curs tota l’escola treballa el tema de Som artistes i a l’aula de cinquè, després de conèixer els diferents tipus d’art, vam dividir-nos per interessos i gustos: arquitectura, pintura, escultura, dansa i còmic.

Vam proposar diferents noms però, a l’hora de fer les votacions, va ser molt difícil escollir un nom al gust de tothom! No era prou democràtic! Així que vam englobar totes aquestes arts buscant un punt en comú i, finalment, va aparèixer: l’art urbà. Ara només faltava escollir un nom més personal.

Vam fer noves propostes, votacions i un ajustat desempat i el nom escollit va ser: “Urbanistes”

Ara hem començat a treballar en grups cooperatius diferents apartats de l’art urbà, les seves característiques i com podríem transformar alguna part del nostre poble o de la nostra escola! Dansa, arquitectura, pintura, escultura… ens convertirem en uns súper experts i expertes! També hem fet tallers i una sortida relacionada amb aquest tema!

Endavant cinquè, som-hi urbanistes!