Els alumnes de P5 molt ben acompanyats!!

Els nens i nenes de 1er han acompanyat aquests dies als alumnes de P5 en varies activitats: una d’elles ha sigut anar plegats a escoltar un conte que ens ha explicat l’Ana a la biblioteca, i l’altre ha estat anar al pati de primària junts!! Allà ens han explicat per quina porta sortirem el curs vinent, quines normes tenen, on estan els lavabos i els diferents espais que hi ha. El lloc que més ens ha agradat ha sigut la zona de gespa que hi ha darrere del gimnàs: hem fet la croqueta, cabanes sota els arbres, observat insectes…ha estat genial!!

I el millor de tot és que a partir d’ara podrem anar tots els dies al pati de grans!!! Viscaaaaaaaa!!!

Moltes gràcies als nens i nenes de la classe dels tucans i a la seva mestra Núria!!