El Temps al Gaudí (P5)

Aquest curs hem treballat el tema de la televisió tota l’escola amb motiu de les jornades culturals. Cada classe ha realitzat un programa i la classe de les Girafes hem escollit fer el programa del temps. Ens hem convertit en meteoròlegs i hem fet la previsió del temps!

Primer hem buscat informació i hem vist vídeos sobre com es fa un programa de tele i després hem cercat aspectes relacionats amb el temps atmosfèric: el clima, instruments per mesurar la temperatura, etc.

Un cop teníem tota la informació ens hem repartit els rols que faria cadascú: guionistes, presentadors, càmeres, realitzadors, maquilladors, perruquers, vestuari…i hem començat a gravar els vídeos. Per tal de preparar-nos millor el guió, els presentadors es van endur el guió a casa per estudiar-lo amb les seves famílies.

Hem volgut donar-li un toc divertit i d’humor, així doncs aquí teniu el resultat, ple de preses falses moolt divertides…