El nostre COMITÈ AMBIENTAL

Com cada any a l’escola al mes d’octubre hem confegit el nostre comitè ambiental amb nous tutors ecològics.♻🌍🌿

Ens hem trobat a la classe de I3 amb les mestres de la comissió i allà ens hem presentat. També ens han ensenyat la mascota ambiental de l’escola:” EL SUPER RECICLÓ!”

La figura dels tutors ecològics és molt important per a la nostra escola ja que formem part de la xarxa d’escoles més sostenibles de Sant Feliu de Llobregat. Són els encarregats de planificar diverses accions ecològiques relacionades amb el tema comú.

Aquest curs el tema escollit és: “La re naturalització dels espais educatius” i, a partir d’aquí hem explicat aquelles coses que sabem sobre la importància dels refugis climàtics.

Finalment hem sortit al pati d’infantil per fer-nos unes fotos de grup i individual, les quals les penjarem al plafó verd del vestíbul de l’escola.

Vinga tutors ecològics, sumem accions pel frenar el canvi climàtic!! Endavant!! 💪💪