Dia Mundial dels Mars i els Oceans

Avui, dia mundial dels mars i els oceans, l’Ajuntament de Sant Feliu ha publicat la segona càpsula de vídeo ➡ MARS DE PLÀSTIC de la campanya “A Sant Feliu, dràstics amb els plàstics” amb els impulsada per  centres educatius de la xarxa Escoles + Sostenibles i entitats del municipi per conscienciar sobre la importància dels plàstics.

Si mireu amb atenció… podreu reconèixer nens i nenes de 5è de la nostra escola. Compartiu el repte i pengeu-lo a les xarxes socials amb el #PROUPLÀSTICS.

Aquesta proposta serà l’acció conjunta d’aquest curs de la xarxa Escoles + sostenibles, atès que la trobada anual que realitzen aquestes escoles, la TROCAMBA, no s’ha pogut realitzar amb el format habitual a causa de les restriccions provocades per la pandèmia.

A Sant Feliu, dràstics amb els plàstics!