Coves de Collbató

El dilluns 8 d’abril els alumnes de 5è de primària vam anar a fer una sortida a Collbató que ens va agradar molt.

En primer lloc vam pujar per una escalinata i una costa que ens va portar a la Cova Freda. En arribar vam poder observar les estalactites i estalagmites, alguns petits animalets que s’amagaven entre les roques i també vam descobrir la tranquil·litat que es respirava a la cova quan tots estàvem en silenci.

Després ens vam orientar en un mapa per fer una cursa d’orientació, utilitzant les coordenades del mapa, els angles i treballant les escales. Al llarg del poble vam trobar una sèrie de fites que havíem de marcar amb el nostre mapa individualitzat i els monitors ens comptaven el temps que trigàvem en completar el circuit.

Finalment, després de dinar vam fer una petita excursió pels voltants de la muntanya de Montserrat i vam poder observar unes vistes increïblement espectaculars, així com descobrir una petita coveta que ens esperava enmig del camí.

Podeu veure les imatges aquí