Coneixem l’Ajuntament

El passat divendres 9 de febrer, el grup de 3r vam fer una visita a l’Ajuntament. Per la nostra sorpresa, l’alcalde ens estava esperant. Ens va explicar com funciona un ple municipal i a partir d’unes preguntes va anar seleccionant qui faria d’alcalde i els regidors.

L’objectiu del nostre ple era decidir què fer al solar que quedarà quan soterrin les vies. Al principi l’alcade va oferir la idea de crear una nova escola, però després amb les opinions dels regidors teníem diferents projectes: una escola, un hospital, un parc, uns edificis d’oficines o una pista de patinatge amb restaurant.

Al final, després de les votacions, el ple va decidir que el projecte més adequat era la construcció d’un hospital per atendre les necessitats de tots i totes les persones que viuen a Sant Feliu.