5è de Sortida al parc del Palau Falguera

El passat divendres 13 de novembre els i les alumnes de 5è vam fer la nostra primera sortida d’aquest curs! Ho necessitàvem!!

Vam descobrir el misteri de la Josepa Falguera i la seva història! Vam tenir l’oportunitat de conèixer la vegetació del parc amb un joc molt divertit on cada grup va aconseguir una pista d’un mapa del tresor! Després vam buscar i cooperant tots junts vam trobar el tresor!

També vam aprofitar aquesta sortida per fixar-nos en l’estat del nostre entorn, durant el camí vam fer fotografies de tots els plàstics que ens vam trobar perquè ben aviat treballarem aquest tema a fons a classe. Hem fet un mural a la primera planta de l’escola amb totes les imatges recollides amb el títol: Un passeig per Sant Feliu

Mireu, algunes imatges de la nostra sortida!

I aquest és el nostre mural!!