5 de juny,dia Mundial del Medi Ambient

El passat dia 5 de juny va ser el dia Mundial del Medi Ambient i des de l’escola es va fer la següent proposta per tal de fer reflexionar una mica als nostres alumnes sobre l’importància que té cuidar del nostre planeta.

Igual que el problema del Coronavirus, el planeta també està malalt, i hem de trobar una “vacuna” per mirar de curar-lo. Vam demanar que fessin un escrit, un dibuix o bé una imatge amb alguna acció que podem realitzar per a contribuir en la millora ambiental i “vacunar” el nostre planeta.

Amb totes aquelles aportacions que ens han arribat  dels nens i nenes que han volgut participar, hem realitzat aquest collage com a agraïment al seu esforç.I també per haber contribuÏt amb seu granet de sorra perquè ningú s’oblidi mai que el planeta ens necessita ara més que mai: “Sigues el canvi que vols veure en el món”!!

També hi ha hagut una nena de quart que ha fet un video molt maco i que també el volem compartir.

Moltes gràcies a tots els alumnes que han participat!! Esperem que us agradi!!