19-20 Carnestoltes a l’escola

El passat divendres 21 de febrer a l’escola Arquitecte Gaudí vam gaudir d’una tarda plena de disfresses, balls i molta festa, acompanyats d’un clima que ens feia pensar que ja ens trobàvem a la primavera.

Des de P3 fins a 6è, tots els grups de l’escola van sortir d’un en un de les seves classes per passar i fer-se la ja tradicional foto disfressats junt amb el Rei Carnestoltes.

Després, els grups van anar sortint al pati de l’escola per seure al voltant de la pista, on un munt de famílies els esperaven amb ganes i il·lusió. El grup de 6è va ser l’encarregat de presentar l’acte, on alguns nens i nenes van llegir el Pregó mentre els altres feien sonar els instruments. Cada grup va d’haver realitzar les ordres que se li donaven, com fer una desfilada per la pista davant la gent o fer una reverència al Rei Carnestoltes.

I així és com es va proclamar l’inici de la festa, amenitzada per música i amb dues coreògrafes que ens van ensenyar unes cançons i uns passos de ball ben divertits. Vam ballar tota mena de cançons, vam fer el “trenet”, etc., però, sobretot, vam passar una tarda ben divertida.

Tothom ho va passar d’allò més bé, rient i gaudint tots junts a l’escola, ben guapos i guapes amb les nostres disfresses.

De part de l’escola, esperem que Sa Majestat, el Rei Carnestoltes, hagi gaudit igual que ho hem fet nosaltres.

Visca el Carnestoltes!